מי אנחנו?

החיים הטובים מתחילים כאן
חווית מגורים זו מקצוענות
חברת "טקטון" הנה חברה ליוזמות נדל"ן העובדת עם קבלני ביצוע מהטובים בענף. ב 12 השנים האחרונות הקים הצוות של טקטון אלפי יחידות דיור בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. ההחלטה להקים חברת יזמות הנשענת על ידע וניסיון רב שנים בהיקפים גדולים , בנדל״ן עם התמחות במרחב הכפרי מאפשרת להם להגיע לתוצאות מרשימות בטווחי זמן קצרים וכך לחסוך לרוכשים מאות אלפי שקלים בזכות ניהול רזה וחכם, עבודה עם קבלנים וספקים נכונים וביצוע שיווק יצירתי וייחודי לפרויקטים שהחברה יוזמת.
 
חווית מגורים זו מומחיות
 זאביק יעקובוביץ' מנכ"ל החברה הוא שם מוכר בענף הנדל"ן הישראלי החברתי והתיישבות כפרית.  בשנת 1999 הקים יחד עם קבוצת חברים את היישוב סנסנה ובהמשך הקימו את ״תנועת אור״ , תנועת התיישבות אשר עוסקת כבר 15 שנה בהצלחה רבה בהקמת ישובים חדשים ובחיזוק ועיבוי ישובים וערים בנגב ובגליל. מאז הוא עסק בשורת פרויקטים בתחום הנדל"ן שמה שאפיין אותם בעיקר הנוסחה שמציעה למשפחות סטנדרט בנייה גבוה עם קהילה איכותית במחיר אטרקטיבי.

חווית מגורים זה פרויקטים מובילים
חברת טקטון מקפידה על פרויקטים איכותיים וסטנדרטים גבוהים ולכן בוחרת בקפידה את מיקומי הפרויקטים. אנחנו לא ניגשים למכרזים, לא עושים לעצמנו קמפיינים אלא יוזמים את הפרויקטים ודואגים שאנשי המקצוע הטובים ביותר יעבדו אתנו. המוניטין שלנו עובר מפה לאוזן. הלקוחות והספקים שעובדים אתנו הם אנשים שלא אוהבים להתפשר על איכות ויודעים שזה מה שיש לנו להציע. 

חווית מגורים זה אנשי מקצוע מצוינים
הלקוחות שלנו מוכנים לשלם יותר כי הם יודעים שאנחנו לא חוסכים באנשים המקצוע הטובים ביותר עבורם. הצוות שלנו מורכב מהספקים הטובים בענף, שחקני נשמה בעלי ניסיון רב בתחום הנדל"ן שיודעים להעניק ללקוח יותר ממה שהוא מבקש. אנחנו לא מסתפקים רק באנשי המקצוע השגרתיים שמלווים פרויקט מגורים אלא מציעים ללקוח גם ליווי אישי של יועצים בכל אחד מהתחומים בתהליך הרכישה, הבנייה, העיצוב והמגורים.

חווית מגורים זה סטנדרטים גבוהים
אנחנו מכבדים את ההשקעה של הלקוחות שלנו ועומדים מאחורי כל התחייבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מציעים לכל לקוח מפרט טכני עשיר ואת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק.
תהליך רכישת בית ומעבר דירה הוא לא תמיד פשוט עבור המשפחה. אנו עושים הכל כדי להפוך את התהליכים הללו טובים ונעימים עבור הרוכשים שלנו. באמצעות ליווי, ייעוץ, שקיפות, מידע מהימן, שירות לקוחות נגיש והוגנות.

חווית מגורים זו קהילה איכותית
אנחנו יודעים שבית זה הרבה יותר מארבע קירות, בדיוק בגלל זה אנחנו מתכננים את הפרויקטים שלנו גם בתכנון מרחב קהילתי שמעניק חווית מגורים הכוללת גם הנאה ממבנים ציבורים, שכנים איכותיים, פארקים ירוקים ומתחמי בילוי ופנאי.
 
טקטון
רוצים להנות מהחיים הטובים?
דברו אתנו
מאשר/ת קבלת דוא"ל